ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

پدر و دختر کلاهبردار در قالب ارز دیجیتال، هزار میلیارد ریال دزدی کردند

  • کد خبر: ۲۰۷۲۳۰
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
پدر و دختر کلاهبردار در قالب ارز دیجیتال، هزار میلیارد ریال دزدی کردند
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری پدر و دختری که با ترفند خرید و فروش و سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که اقدام به سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال کرده و از این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس فتای پایتخت قرار گرفت، گفت: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با یک پدر و دختر که مدعی سرمایه‌گذاری‌های کلان و پرسود در زمینه رمزارزها بودند آشنا شده و این افراد پس از جلب اعتمادشاکی مبلغ یک میلیارد ریال را برای سرمایه گذاری از شاکی دریافت کرده‌اند. این پدر و دختر بعد از مدتی دیگر جواب تماس‌های شاکی را نداده و سودی نیز به او پرداخت نکرده‌اند.

معظمی گودرزی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و در بررسی های اولیه متوجه شدند این پدر و دختر که از سابقه داران جرائم سایبری هستند مدتی است با پوشش کارشناسان ارز دیجیتال در محدوده تهران بزرگ اقدام به فعالیت مجرمانه کرده‌اند. در ادامه با اقدامات فنی پلیس هویت مجرمین به دست آمد و پس از تشریفات قضایی مجرمین در حالی که مشغول کلاهبرداری از فرد دیگری بودند دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شدند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان رسیدگی به این پرونده تعداد شاکیان این پدر و دختر کلاهبردار به بیش از ۴۰ نفر افزایش پیدا کرد، گفت: در اقدامات تکمیلی پرونده مشخص شد این پدر و دختر تنها اعضای این باند کلاهبرداری نبودند و دو نفر دیگر نیز درکنار این تیم فعالیت می کردند که در ادامه اقدامات عملیاتی پرونده این افراد نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند .همچنین اعتراف افراد، اظهارات شکات و ادله دیجیتال حاکی از آن است که این افراد تاکنون دستکم ۱۰۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

به گفته معظمی گودرزی برای هر چهار متهم دستگیرشده پرونده‌های جداگانه تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس فتا نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->